Aktualności
O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U
O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U
w postępowaniu prowadzonym na podstawie
- art. 11 ust. 5 pkt.6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ) w powiązaniu z art. 7 ust. 4 Ustawy o lasach z 28 września 1991 r. ( t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 530 ),
- Decyzji Wojewody Podkarpackiego z dnia 05.01.2024 r. znak: N-VIII.7820.1.23.2023 o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej na podstawie art. 11a ust. 1, art. 11f ust. 1 i ust. 2 oraz art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz.U. z 2023 r. poz. 162 ze zm. ) oraz art. 104 § 1 i § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U.z 2023 r. poz. 775 ze zm. ),
- Porozumienia z dnia 12.03.2024 r. zawartego pomiędzy Zarządem Województwa Podkarpackiego a Skarbem Państwa Państwowym Gospodarstwem Leśnym Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Rozwadów
w trybie przetargu uproszczonego
zgodnie z Zarządzeniem nr 56 Nadleśniczego Nadleśnictwa Rozwadów z dnia 18.11.2022 r. znak: S.270.19.2022 w sprawie wprowadzenia regulaminu zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Nadleśnictwie Rozwadów o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa - Nadleśnictwo Rozwadów
Adres pocztowy:
Ulica - Przemysłowa 1
Miejscowość - Stalowa Wola
Kod pocztowy - 37- 465
Województwo - podkarpackie
Osoba upoważniona do kontaktów - Roman Dudziak, Krzysztof Dul
Telefon - 15 842-17-55, Fax - 15 842-17-55 w.13 i 15 8421529
e-mail: rozwadow@lublin.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_rozwadow, na której dostępne jest ogłoszenie o zamówieniu, oferta, opis przedmiotu zamówienia, wzór umowy oraz klauzula informacyjna RODO.
2. Rodzaj zamówienia: - usługi
3. Tryb postępowania: - przetarg uproszczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia:
„ Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej – wycinka drzew i krzewów wraz z ich uprzątnięciem z nieruchomości stanowiących działki ewidencyjne nr 7641/1, 7642/1, 7643/3, 7644/3, 7645/3, 7646/3, 7647/3 w obrębie ewidencyjnym nr 0001 Nisko Miasto w Gminie Nisko oraz nr 962/3, 963/3, 964/3, 965/3, 966/3, 967/3, 4838/1 w obrębie ewidencyjnym nr 0005 Przyszów w Gminie Bojanów na łącznej powierzchni 1,6859 ha ”.
5. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %
6. Każda oferta powinna zawierać: kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie opisu zamówienia, cenę netto i brutto, stawkę podatku VAT, termin wykonania zadania, termin ważności oferty, informację o warunkach płatności, okres związania ofertą, dane kontaktowe Wykonawcy oraz informacja o firmie, wykaz osób i urządzeń technicznych zgodnie z warunkami udziału, oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., pełnomocnictwa dla Wykonawcy kierującego ( lidera ) – w przypadku konsorcjum, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - na załączonych drukach.
7. Warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia stanowiący Opis przedmiotu zamówienia.
8. Termin związania ofertą: 30 dni.
9. Wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
10. Termin składania ofert - data: do 27.09.2024 r. do godz. 10:00.
11. Miejsce składania ofert - siedziba Zamawiającego, sekretariat - pokój nr 11.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert - otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.09.2024 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 (Sala Narad).
13. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania na każdym z jego etapów bez konieczności podawania przyczyn.